poniedziałek, 21 lipca 2014

33. Maciej Kot II.

Cześć! I jak tam wakacje? Dzisiaj krótko, bo muszę jeszcze zjeść śniadanie, ogarnąć się, bo mam wizytę u ortodonty za jakieś 3 godziny. Dobra, ale o autografie. Jest on znowu od Macieja Kota. Wysłałam do niego ponowną prośbę z myślą o nowej kartce z Wagrafu, ale jak widać poniżej musiałam się po raz kolejny zadowolić starą Fischera...

Maciej Kot (ur. 9 czerwca 1991 w Limanowej) - polski skoczek narciarski, drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, indywidualny wicemistrz świata juniorów z 2009, dwukrotny drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata juniorów. Zawodnik klubu AZS Zakopane, członek kadry narodowej. Mistrz Polski z Wisły 2013 r. (Źródło: Wikipedia)



Zdobyte: Listownie.
Kiedy wysłane: 06.08.2013 r.
Doręczone: 02.09.2013 r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

Maciej Kot
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 Maja
43-500 Zakopane

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/07/88-anna-tacikowska-89-paulina-szojer-90.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie: http://autografymiski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Jak mogę się z tobą skontaktować? Bo mam pewną sprawę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie autografyoliwii@interia.pl Mam nadzieję, że będę mogła pomóc.

      Usuń