wtorek, 27 sierpnia 2013

7. Thomas Morgenstern

Witajcie! Dzisiaj mam wam zamiar pokazać autograf, który dostałam prawie miesiąc temu i jest to pierwszy autograf z tego kraju i w ogóle pierwszy, który wysyłałam z kuponem, którego nigdzie nie można dostać -_- A więc, nie ma to jak odwiedzanie poczty z koleżanką na wycieczce szkolnej ^^ No a jeśli chodzi o szkołę to cieszycie się, że już do szkoły? Bo ja nie! W końcu w tym roku będę pisała egzamin i w ogóle. Jakoś mnie to nie cieszy. Ale przejdźmy już do grafu! + Przepraszam za jakość, ale popsułam aparat i pozostaje mi skanowanie ich drukarką, która jest zajechana, a nie chcę za każdym razem pożyczać od mamy aparatu, a telefonem to wiadomo, jak wychodzą  zdjęcia ...


Thomas Morgenstern (ur. 30 października 1986 w Spittal an der Drau) – austriacki skoczek narciarski, trzykrotny mistrz olimpijski, ośmiokrotny mistrz świata, dwukrotny mistrz świata w lotach, trzykrotny mistrz świata juniorów. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata 2007/2008 oraz 2010/2011. Zwycięzca 59. Turnieju Czterech Skoczni (sezon 2010/2011).



Dostałam dwa takie same. 



Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 12.07.13r.
Doręczone. 25.08.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

Thomas Morgenstern 
ANSCHRIFT Eichenweg 15
9851 Liesebrucke
Austria


5 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie http://autografystokrotki.blogspot.com/ dodałam cię do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy masz jedną z tych kartek na wymianę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy za kogo podpis. Możemy pogadać. Napisz do mnie Oliwia.98@poczta.fm ;)

      Usuń