poniedziałek, 2 września 2013

8. Dawid Kubacki

I jak po rozpoczęciu roku? Jestem trochę zawiedziona, mimo że jestem w 3 gimnazjum zmienili mi wychowawcę, gdyż pan, który nim był przez ostatnie 2 lata nim był poszedł na urlop zdrowotny na calusieńki rok ;( Plan lekcji mam znośny, mimo że mam dwa dni pod rząd do 15:05, to da się żyć. A z wychowawczynią da się żyć, przeżyłam z nią 3 lata, to i rok wytrzymam. Tym razem graf zdobyty przez moją przyjaciółkę w Wiśle.

Dawid Kubacki (ur. 12 marca 1990 w Nowym Targu) - polski skoczek narciarski, zawodnik klubu Wisła Zakopane, członek kadry narodowej, drużynowy słoty medalista Mistrzostw Świat z 2013 roku.






Zdobyty: Przez moją przyjaciółkę Aleksandrę w tym roku w Wiśle.
Kiedy: 1.08.13r. - 03.08.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.


2 komentarze: