poniedziałek, 28 października 2013

19. Katarzyna Dąbrowska

W sobotę nastąpiła zmiana czasu, a wraz z tym zaczęłam budzić się o 5 rano i po prostu nic mi się nie chce. Idę do szkoły, jest ciemno, wracam ciemno. To trochę załamujące. Ale co tam, jutro tylko do 15.05, a później pełno nauki. Ale przejdźmy do grafu. Jest on on od Katarzyny Dąbrowskiej. Cenię ją bardzo i jest to dla mnie cenny autograf, tym bardziej, że zaskoczyła mnie trochę zawartość koperty. Oczywiście pozytywnie ;)

Katarzyna Dąbrowska (ur. 14 marca 1984 roku w Nowym Mieście Lubawskim) -polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna oraz piosenkarka, absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.


Otrzymałam dwa moje zdjęcia podpisane z dedykacją ^^




Jedno zdjęcie od p.Kasi



I teraz najważniejsze, napisałam w liście, że chciałabym zostać lekarzem i tak faktycznie jest. Po prosty chciałabym pomagać ludziom chorym. Pani Kasia, jak widać czyta listy i napisała do mnie kilka słów.



Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 27.09.13r.
Doręczone: 11.10.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Tak ^^

To chyba ten adres:

Katarzyna Dąbrowska 
Teatr Współczesny
ul. Mokotowska 13
00-640 Warszawa


4 komentarze: