wtorek, 5 listopada 2013

20. Matthew Lewis

Miałam dzisiaj nie pisać, bo mam jutro pracę klasową z chemii i muszę się uczyć, ale z drugiej strony jutro mam do 17 i stwierdziłam, że 10 minut mnie nie zbawi. Zresztą umiem już, no i  mam jeszcze dużo czasu. Autograf, który chcę wam dzisiaj pokazać dostałam już jakiś czas temu, ale zdecydowanie mogę zaliczyć go do moich wymarzonych. Uwielbiam całą serię Harrego Pottera i nie wiem, ile razy czytałam i oglądam książki/ filmy. Pamiętam małego Neville'a Longbottoma i chyba zawze już, jak będę widiała tego aktora, będę widziała go, jako małego, słodkiego Neville'a. Wysłałam 2 zdjęcia, otrzymałam oba podpisane i jedno inne ;P To by było na tyle.

Matthew Lewis (ur. 27 czerwca 1989 roku w Leeds. West Yorkshire) - brytyjski aktor najlepiej znany z roli Neville'a Longbottoma z filmów o Harrym Potterze.



Tradycyjna notka, czy jak to nazwać.







I to nie moje. 

Zdobyte: Poczta Tradycyjna.
Kiedy: 27.09.13r.
Doręczone: 16.10.13r.
Oryginał:  Chyba tak.
Dedykacja: Tak ^^ 

Mr
Matthew Lewis
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London, SW1Y 4SP
UK


6 komentarzy:

  1. gratuluję, też mam jego podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zapraszam do mnie ;)
    http://autografy-denisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się udało otrzymać list z odpowiedzą i autografem od niego xD

    http://prorok-frozenki.blogspot.com/2014/01/odwaga-ma-rozne-oblicza.html

    OdpowiedzUsuń