wtorek, 19 listopada 2013

21. Monika Hojnisz

Jestem! Po przerwie, ale jestem! I od razu nie wiem, czy nie zniknę znowu na tydzień, albo dwa. Jutro wywiadówka i możliwe, że mama będzie zła, bo wpadło mi kilka no nie za pięknych ocen, o których zapomniałam przypadkiem powiedzieć, ale myślę, że tak źle nie będzie. Nie ma ich dużo i jestem w stanie to poprawić. Ale szkołę zostawmy w spokoju,. Tak, jak pisałam w moim "Spisie treści", czy jak to tam się nazywa dzisiejszą notkę poświęcę Monice Hojnisz,  naszej polskiej biathlonistce.

Monika Hojnisz (ur. 27 sierpnia 1991 w Chorzowie) - polska biathlonistka, reprezentantka kraju.





Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 
Doręczone:
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

Autograf można zdobyć pisząc na adres Polskiego Związku Biathlonowego.

I teraz na zakończenie, w sobotę zaczyna się sezon zimowy w skokach narciarskich, na którego inaugurację czekam ze zniecierpliwieniem, ale na to czeka chyba każdy, kto lubi skoki, a na sam koniec moje ulubione zdjęcie ;P



5 komentarzy: