poniedziałek, 26 maja 2014

29. Jurek Owsiak

Cześć! Przed chwilą byłam biegać i padam na twarz. A jeszcze tyle do zrobienia... Dzisiejszy dzień był dość dziwny. Najpierw u fotografa 40 minut czekałam na zdjęcie do legitymacji, bo się zrobiła mała kolejka. A później zawiozłam podanie, bo u mnie od dzisiaj dopiero można składać. I oczywiście zdjęcie nie było potrzebne -__- I znowu nic nie znalazłam w skrzynce. Muszę się wziąć w garść i napisać coś. Jakoś nigdy nie ma na to czasu. Muszę poprawić jeszcze jeden sprawdzian z geografii, pracę klasową z fizyki i kartkówkę z matmy. Jakoś to w tym i w przyszłym tygodniu ogarnę. Dzisiaj pragnę wam pokazać autograf Jurka Owsiaka. Od kilku lat jestem wolontariuszkom i zbieram pieniądze, dlatego uważam ten autograf za cenny dla mnie. Dużo złego i dobrego się mówi na temat WOŚP, ale ja, i tak uważam, że każda złotówka, każdy grosz jest cenny, a sprzęt kupiony za te pieniądze na prawdę codziennie ratuje ludziom życie. Datego warto, bo może kiedyś my będziemy go potrzebowali?

Jerzy Zbigniew Owsiak (ur. 6 października 1953 w Gdańsku) - polski dziennikarz radiowy, telewizyjny, showman, działacz charytatywny. (Źródło: Wikipedia)

Prócz autografu dostałam informator i ulotkę.





Zdobyte: e-mail
Kiedy: ?
Doręczone: ?
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Tak.

To chyba ten adres:
wosp@wosp.org.pl



3 komentarze: