poniedziałek, 5 maja 2014

27. Tomasz Kammel

Cześć! I jak tam po majówce? Ja jestem zadowolona. Odpoczęłam i tak dalej, a przy okazji zwiedziłam tyle pięknych miejsc. Nawet pogoda była nawet. W sobotę cały dzień lało i było potwornie zimno. Trzy bluzy i kurtka, a i tak marzłam. No i oczywiście musiałam sobie coś zrobić. Prawie złamałam sobie nos otwierając okno. Do teraz mnie trochę boli. No i oczywiście moja choroba lokomocyjna dawała o sobie bardzo znać. Hahaha, od września czeka mnie dojeżdżanie do szkoły. Ciekawie się zapowiada... Dzisiaj mam dla was autograf znanego z telewizji pana. Za autograf dziękuję po raz kolejny mojej przyjaciółce Aleksandrze. 

Tomasz Kammel (ur. 12 lipca1971 w Jeleniej Górze) - polski dziennikarz, prezenter telewizyjny, producent, scenarzysta i trener.
(Źródło: Wikipedia)


 Zdobyte: Przez moją przyjaciółkę Aleksandrę.
Kiedy: ?
Doręczone: ?
Oryginał: Tak.
Dedykacja:  Tak.


3 komentarze: