czwartek, 14 sierpnia 2014

35. Krzysztof Biegun

Cześć! Wiem, wiem. Dawno nic nie było i przepraszam za to. Notka miała być w niedzielę, ale wyskoczył mi nieplanowany wyjazd i tak zeszło. A jak wróciłam było już dość późno i mi się zwyczajnie nie chciało. Zresztą zmęczona byłam po 1,5 h podróży. Ostatnio dość dużo wróciło do mnie kopert. I po prostu miałam dylemat, co wybrać. Stanęło znowu na skoczku. (Chyba ich autografów mam najwięcej.) Także dzisiaj o Krzysiu ;)

Krzysztof Biegun (ur. 21 maja 1994 w Gilowicach) - polski skoczek narciarski, złoty medalista drużynowego konkursu Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy 2011, letni wicemistrz Polski 2012, reprezentant klubu LKS Sokół Szczyrk. Złoty medalista drużynowy mistrzostw świata juniorów z 2014 oraz srebrny z 2013 roki. Złoty i srebrny indywidualny oraz złoty drużynowy medalista Zimowej Uniwersjady 2013.



Zdobyte: Listownie.
Kiedy wysłane: ???
Doręczone: ???
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

Krzysztof Biegun
LKS Sokół Szczyrk
ul. Wypoczynkowa 5
43-370 Szczyrk


4 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie ;) http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dziś przyszły 2 autografy od Krzysia. Co jest dziwne ja pisałam na ul. Plażową 5, a nie Wypoczynkową 5 ;p

    OdpowiedzUsuń