wtorek, 19 sierpnia 2014

36. Ronan Lamy Chappuis

Cześć! I jak przedostatni tydzień wakacji? Książki kupione? Ja mam póki co dwie. Tak dwie. Jutro ma przyjść paczka i mam do odebrania jeszcze brakujące w księgarni. A tak poza tym to  remont. Zrywanie tapet. Masakra. Tapeta jest wszędzie. Jeszcze nie chce się odrywać. Od dwóch dni walczę z jednym pomieszczeniem. Mam nadzieję, że jutro skończę. Dobra, ale do rzeczy. Autograf pochodzi z wymiany z Jagodą, której bardzo dziękuję ;)

Ronan Lamy Chappuis (ur. 10 września 1993 w Lons-le-Saunier) - francuski skoczek narciarski, reprezentant klubu Bois D'amont. (Źródło: Wikipedia)


Zdobyte: Z wymiany.
Kiedy wysłane: ---
Doręczone: ---
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

DLA TYCH, CO CHCĄ NAPISAĆ DO RONANA ;) 

Ronan Lamy Chappuis
163, rue du vieux Bourg
39220 Bois d'Amond
France

4 komentarze:

  1. Gratulacje! :) Książki kupione, hehe :)
    Zapraszam do mnie: grafypati.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) zapraszam również do mnie: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń