sobota, 14 września 2013

10. Andreas Wellinger

Nooo cześć! I jak tam minął drugi tydzień szkoły? Ja od czwartku jestem (już) chora, ale chodzę do szkoły (jeszcze) dzisiaj już lepiej się czuję (na szczęście). Co ja mam dzisiaj z tymi nawiasami! Dzisiaj z racji tego, że najprawdopodobniej pół dnia spędzę w łóżku z książką w ręku postanowiłam dodać notkę uwaga, uwaga z autografem Andreasa Wellingera. Andreas póki co dzielnie broni 1 miejsca w klasyfikacji LGP przed naszymi skoczkami. Tak więc życzmy naszym powodzenia w dzisiejszym i jutrzejszym konkursie. A tym czasem przejdźmy do grafu, który zdobyłam za pomocą kuponu, którego nigdzie prawie nie ma (w Ustce na poczcie są, niestety ja mieszkam za daleko).

Andreas Wellinger (ur. 28 siwepnia 1995 w Ruhpolding) - niemiecki skoczek narciarski, reprezentant SC Ruhpolding, członek kadry narodowej. Drużynowy złoty medalista Zimowych Igrzysk Olimpijskich Młodzieży 2013, brązowy medalista Mistrzostw Świata Juniorów 2013.





Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 12.07.13r.
Doręczone: 19.08.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.

Andreas Wellinger 
Bithlonzelzentrum1
833324 Ruhpolding
GERMANY

lub

Andreas Wellinger
Seelauerweg 29
83458 Weissbach/Inzell

10 komentarzy: