sobota, 28 września 2013

13. Kuba Kot

Cześć i jak tam po tygodniu pełnym nauki? Dużo mieliście sprawdzianów? U mnie ten tydzień znośny, nie było aż tak źle. Wczoraj stwierdziłam, że chyba pan listonosz polubił też piątki, bo w skrzynce znalazłam autografy.  ;)

Jakub Kot (ur. 19 stycznie 1990 w Limanowej) -polski skoczek narciarski, medalista mistrzostw świata juniorów. Syn  Rafała Kota, byłego fizjoterapeuty reprezentacji Polski w skokach narciarskich, oraz brat Maciej, także skoczka narciarskiego.








 Otrzymałam 2 takie same karty z autografami, jeden z dedykacją, a drugi bez.







Prócz autografów Kuby dostałam też graf Maćka.

Zdobyty: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 23.08.13r.
Doręczone: 09.09.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Tak.


Kuba Kot 
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 maja
43-500 Zakopane


9 komentarzy: