sobota, 19 kwietnia 2014

24. Shirley Henderson + WESOŁYCH ŚWIĄT

Cześć. Ta notka miała się ukazać już ponad dwa miesiące temu, ale tyle się w moim życiu ostatnio działo, że po prostu nie było czasu.  Może po egzaminie trochę nam odpuszczą i będzie mniej sprawdzianów, kartkówek itp. Najbliższą notkę przewiduję albo dopiero po majówce, bo tak składa się, że wyjeżdżam z a granicę i po prostu nie będę miała możliwości nic wam pokazać, albo tuż przed. To się jeszcze zobaczy. Dobra, ale nie będę się rozpisywała za bardzo, bo wiadomo święta i trzeba jeszcze ogarnąć, a muszę jeszcze obrusy poprasować, bo 3 dzień leżą u mnie w pokoju i co chwilę je przekładam z biurka na łóżko i się zdążyły pogiąć już trochę. Ostatnio kot nawet na jednym spał. Dobra, ale to nie ważne. Przechodzę już do autografu. Cóż. Muszę przyznać, że jak znalazłam ten list w skrzynce to byłam w szoku. Nie spodziewałam się odpowiedzi aż tak szybko. Aczkolwiek była to dla mnie na prawdę miła niespodzianka po tym, jak odtworzyłam kopertę.

Shirley Henderson (ur. 24 listopada 1965 roku w Fife, Szkocja) - brytyjska aktorka. 

Myślę, że każdy, kto chociaż raz oglądał ,,Harrego Pottera'' kojarzy Jęczącą Martę.

To może zacznę od koperty, na której znajdował się dopisek:


Następnie autografy: 




A na sam koniec NIESPODZIANKA list od Shirley:


Zdobyte: Poczta tradycyjna (NIE DAWAŁAM KUPONU;D)
Kiedy: 27.09.13r.
Doręczone: 16.12.13r.
Oryginał: Tak ;D
Dedykacja: Tak ;D


Dobra, a na sam koniec moi drodzy czas na życzenia!
 Jaj przepięknie malowanych, 
Świąt wesołych, roześmianych, 
W poniedziałek kubeł wody,
 Szczęścia, zdrowia oraz zgody
 Życzy: Oliwia ;D

To do następnej notki ;P



4 komentarze:

  1. gratuluję! :) Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny autograf, gratuluję i Wesołych Świąt :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, też dostałam z listem :D
    to fajnie z jej strony :)

    OdpowiedzUsuń