wtorek, 22 kwietnia 2014

25. Krystyna Pałka

Cześć! I jak tam po świętach? Już jutro zaczynam przygodę z egzaminami. Lekki stres jest, ale w sumie jutro moja ulubiona część. Najbardziej boję się matmy. Ale co tam. Trzymajcie za mnie kciuki. Dzisiaj przychodzę do was z autografem naszej polskiej biathlonistki. 

Krystyna Pałka (ur. 16 sierpnia 1983 w Zakopanem) - polska biathlonistka, wicemistrzyni świata w biegu pościgowym 2013 roku.
(Źródło: Wikipedia)






 Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy: 30.08.13r.
Doręczone:18.10.13r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.


 AUTOGRAF MOŻNA ZDOBYĆ PISZĄC NA ADRES POLSKIEGO ZWIĄZKU BIATHLONU.



2 komentarze:

  1. Gratuluję ! :) i nie tylko na adres Polskiego Związku Biathlonu , ja napisałam do pani Krystyny na fb i mi przysłała nawet dwa jeden z dedykacją , drugi bez ;)

    OdpowiedzUsuń