wtorek, 29 kwietnia 2014

26. Jan Ziobro

Dobry! I jak tam? Weekend majowy tuż, tuż. Nareszcie! Z egzaminów jestem no dość zadowolona. Aż tak źle nie było. A matmę napisałam umiarkowanie dobrze. Z polskiego jestem zadowolona. Byłam przygotowana nawet na zdania wszelkiego typu. A tu nic. No, ale dobra. O egzaminie już nie piszę. Mam dość omawiania go  na wszystkie sposoby.Tego, co się napisało już nie da rady zmienić. Teraz to muszę poprawić matmę, żebym się dostała do mojego wymarzonego liceum. Dzisiaj znowu chcę wam pokazać autograf skoczka.

Jan Ziobro (ur. 24 czerwca 1991 w Rabce-Zdroju) - polski skoczek narciarski, zwycięzca zawodów Pucharu Świata w grudniu 2013 w Engelbergu, letni mistrz Polski z 2013 r.

Z góry przepraszam za jakość zdjęć.





 Zdobyte: Poczta tradycyjna.
Kiedy:14.02.14r
Doręczone:17.03.14r.
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Nie.
 
Ja korzystałam z tego adresu:
 
Jan Ziobro
Eve-nement Team  
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
43-500 Zakopane
 
Życzę miłej majówki ;D 

4 komentarze: